Charlie

Än så länge har lilla killen levt på ersättning, gröt, smörgås o fruktpuré, när jag har serverat mat från barnmatsburkar så har det varit väldigt äckligt. Så jag lät det bara va så ett tag. Nu har jag lagat egen mat till honom o det tyckte han va gott! Vincent tyckte inte om nåt jag lagade själv utan han åt bara barnmatsburkarna.


Kyckling, potatis o morot kryddat med timjan, ser inte så gott ut men det var det. Så gott så när han inte orkade
mer åt jag upp det sista :)


7 månader är han i dag, känns helt sjukt att det har gått 7 månader redan!
Han har börjat prata (hihi) baabababba o jag säger mammamamma :) Han försöker drar sig upp mot allt som kommer i närheten, men han har ju inte riktigt balansen än så i bland går det inte så bra. Snart kryper han väl iväg oxå, så fort det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0