Ute i vårvädret

Nu är jag frisk, i fall ni undrar :) Var dålig i några dagar o fy så jobbigt det är, speciellt när man har två barn o ta hand om. När jag väl hade blivit frisk så blev Vincent dålig, förkyld o feber o sen den där himla förkylnings astman. Så på lördagskvällen var vi tvungna o åka till barnjouren för o underlätta andningen, sen blev han mycket bättre. Nu mår han bra o nu har Charlie blivit snorig igen, det tar aldrig slut.. Sommar nu tack!

I dag känndes det ju i alla fall som om våren är på väg. Vi var hos Johanna på förmiddagen o där i från gick jag o hämtade Vincent på dagis, blev helt svett i tjocka vinter jackan när jag gick. Sen mötte vi upp Johanna o Lamin i Folkparken. Det är ju inte jätte roligt på marken nu när snön precis har smält bort, lerigt o blött. Det var en STOR vattenpöl under gungorna, Vincent sprang rakt ut i den utan o bry sig om mej som stod o skrek NEEEEJ! Ja ja han hade ju kul, men han var blöt om fötterna sen men det brydde ju inte han sig om :)


Vincent: Hahaha, roligt!


Gungpremiär, det var kul.


Vincent o Lamin gungar. Min lilla söta gudson som om några dagar fyller hela 1 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0