Midsommarafton

Jag har varit så trött hela dagen i dag, det blev sent i går. Jag o Charlie tog en middagslur på 3 tim förut, det har aldrig hänt förut så han var nog oxå trött.
 På dagen var vi på Löfstad slott med farmor o faster Dannis o dansade runt midsommarstången, trevligt men väldigt mycket folk. Farmor köpte lotter till Vincent o han vann en nalle.



Senare åkte vi ut till Evalund för o fira midsommar. Vincent lekte med dom stora killarna hela kvällen, dom tog så bra hand om honom. När jag gick in en gång o skulle kolla vad dom gjorde så hade dom tagit på honom en spindelmannen dräkt, haha! Kl var över 02.00 när vi åkte hem o då hade inte Vincent sovit så länge, i dag sova han till kl 12.30!


Kommentarer
Postat av: emilia

Vi hade okcså en bra midsommar hemma. jag var inte ensamt barn matilda kom hit fredriks tjejs barn.granen kom hit micke och linda kom efter att dom hade vart hoss några andra kom dom hit till oss dom gick hem klockan halv 4 på morgonen.

2011-06-27 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0