Hello!

Dagarna går o jag kommer knappt ihåg vad vi gjort, troligtvis inte så jätte mycket då :) I dag har i alla fall syrran varit här typ hela dagen o vi har lagat god mat, det är ett måste för oss!

Charlie är 8 månader i dag! Det är inte en lugn stund nu, han kryper omkring överallt o ska pilla på allt som han inte får (såklart!) o ställer sig upp mot allt. Han har fått mycket bättre balans nu o kan gå utmed saker han håller sig i, men visst har han rammlat några gånger för han är inte så försiktig av sig. Ibland släpper han o tror att han kan stå själv, o det kan han ju inte än :)
Nu har jag sökt dagisplats till honom, hoppas verkligen att han får plats på samma dagis som Vincent. Så jag ska börja jobba om typ 6 månader, det känns ju som jätte lång tid men det går fort.
Min minsta börjar bli stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0