Idag är ingen vanlig dag...



Idag är det min älsklings födelsedag!
Hurra, hurra, hurra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det stämmer, Dellisen kommer bli storasyster endast 16 månader liten ;-) 14 nov är det beräknat till! <3 Blir liiite tidigare än vad vi tänkt oss men vi är såklart jätte glada för lillfis i magen! :-)

Är inne i vecka 21 nu och veckorna verkligen flyger fram! Inte som när man väntade Della direkt, då hade man stenkoll på veckor, hur stort barnet i magen var osv..ja, man plöjde lixom

hela FL ;-) Nu hinner man inte sånt även om jag är hemma med lillsnuttan om dagarna..men det är väl just det, man har fullt upp

redan ;-)

Jag mår jätte bra! Mådde även bra med Della oxå men då var jag lite mer illamående i början.. Denna gång har jag knappt mått illa alls fast lite tröttare iof.. Hoppas på bara att ryggen håller sig stabil, den strulade till sig senare delen av graviditeten med Della.

Hur många månader skiljer det på dina sötisar! :-)



Grattis till sambon..hehe.. :-) Kram!

2011-07-01 @ 23:06:28
URL: http://elincecila.blogg.se/
Postat av: julia

grattis till robban :)

2011-07-02 @ 10:46:03
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0