I Svärtinge

Sen i tisdags har vi varit i Svärtinge, vi "vaktar" huset när familjen är på semester. I går kom Johanna o Lamin hit o har sovit över till i dag. Det blev bus sent in på kvällen i går o det märks för idag är dom lite trötta, nu är det mys i soffan.
Jag har varit med Charlie på vårdcentralen två gången i veckan för han har en inflamation bakom örat som bara blivit värre. Tydligen så är det svinkoppor, så nu baddar vi o smörjer o så han har fått antibiotika. Hoppas det blir bättre snart för det ser inte kul ut o gör ont, stackars liten!

I tisdags var jag o Charlie i Finspång hos Lisa o Della o hälsade på, Sarah o Douglas var där på besök från Åland. Sarah o jag jobbade ihop på Fräcka Fröken för flera år sen. Hon fick sin första son Viggo några dagar innan jag fick Vincent o Douglas är född några dagar efter Charlie, lite kul :) Det var så kul o se alla tre små pluttarna ihop, o kul o träffa mammorna oxå såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0