Busiga ungar!

Nu ska jag snart väcka Robban som har jobbat natt, han brukar sova längre men eftersom han är ledig nu så får han gå upp lite tidigare tycker jag :) Jag har bestämt att vi ska åka till busfabriken med dom små hulligan pojkarna så dom får busa av sig lite! Eller det är ju mest Charlie som är en liten hulligan, stackars Vincent får inte göra nåt i fred förrens Charlie är där o ska pilla. Annars så kryper han efter mej så fort jag går iväg, gnällperiod nu! Vi har inte varit på busfabriken sen Charlie började kr*y/p-a//+/*5, ja där kom Charlie :) sen han började krypa, nu kan jag släppa honom på småbarnsavdelningen så kan han krypa runt o busa bäst han vill! :)

Kommentarer
Postat av: ida

VAd kul, vi får ta en tripp till busfabriken i höst så de får busa av sig rejält. VAr längesedan vi var där.

Hoppas allt e bra. kram

2011-07-04 @ 13:45:35
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0