Måndag

Charlie vaknade kl 05.30 idag, neeeej! Jag har ju vant mej nu att i alla fall få sova en timme till, men han ville absolut inte somna om. Jag har inte varit på topp idag, får väl skylla på den tidiga morgonen. Jag hade ont i huvudet redan när jag vaknade o har varit så himla trött hela förmiddagen. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna o jag tror att jag somnade till nån minut ibland :) Så vi har haft en seg dag idag, inte mycket gjort.
Jag har märkt att Charlie inte behöver sova lika mycket på dagen. Förut sova han oftast tre gånger, men inte så långa stunder varje gång. Nu sover han oftast en gång på förmiddagen o en på eftermiddagen, men ibland som idag så har han bara sovit en gång. Idag sov han 10-11.30, sen blev han lite trött vid kl 16 o då tycker jag väl att det är lite för sent o sova då somnar han aldrig på kvällen sen. Jag försökte ändå få honom o somna då men han ville inte, så han fick vara vaken. Kl 18 orkade han inte längre, då fick han välling o somnade direkt. Jag har alltid varit ganska noga med att han inte ska somna innan kl 19 för då får jag för mig att han ska vakna så tidigt, men jag tror nästan det är tvärtom ibland. Igår kväll somnade han inte förrens 21.30 o ja han vaknade ju ganska tidigt! Nu medans jag sitter här o skriver så har Vincent somnat i soffan, det blev en tidigt kväll! :)
Sen innan Robban kommer hem så ska han få åka o hämta ett litet paket som har kommit till mej, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för kommentaren.. Jag vet ju innerst inne att det går över snabbt och även att jag kommer älska nr 2 exakt lika mkt som Linus. Bara lite svårt att förstå shär innan :) Jäkla hormoner alltså, tycker det är skiitjobbigt. Kram till er

2011-08-23 @ 08:48:37
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: sarah

här finns det ganska mycket färdigmarinerat strimlat kött och kyckling.

Så en förpackning strimlad kyckling i honungsmarinad, stek den med purjolök och delade körsbärstomater, på med grädde och en hönsbuljong tärning.. det är sååå gott!! med potatis el pasta =)färdigt på 15 min!

2011-08-24 @ 09:23:39
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0