Sova

I går natt sov Vincent första natten i nya sängen i nya rummet. Han sov faktiskt hela natten, gnällde lite två gånger men inget mer. Kl 7.20 kom han in till oss med sin kudde, lilla gullungen! Läggningen var ju inte lika rolig, till skillnad från spjälsängen så kan han ju nu springa upp o det gjorde han ett antal gången. Så det blev mycket springandes fram o tillbaka, ena stunden ville han att jag skulle ligga brevid honom o andra att jag skulle gå ut. Men till slut somnade han, så nu kör vi stenhårt med att han ska somna där varjej kväll. Om han sen vaknar på natten så gör det inget om han vill komma o ligga mellan oss, det är bara mysigt o ha honom där. I kväll ska jag bära in honom till vår säng när jag lägger mej eftersom Robban jobbar natt :)

Nu ska jag unna mej lite dipp o grönsaker o Sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0