Ny säng

I dag blev det en tur till Ikea för o köpa en ny säng till Vincent o lite annat.

ODDA Sängstomme med förvaring svart, vit Längd: 207 cm Bredd: 98 cm Höjd: 45 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm
Det blev en Odda. Vi tyckte att det var lika bra o köpa en stor säng på en gång, annars hade vi ju ändå behövt köpa ny o några år igen. Tyckte den här var bra med förvaringslådor under (tack Ida för tipset :) Medans Robban var i väg i eftermiddags så monterade jag ihop hela sängen själv, det tog några timmar för jag var tvungen o vila lite men det gick o jag är ganska stolt faktiskt! Vincent hjälpte självklart till genom o kasta ut alla skruvar på golvet, det tyckte han var kul :) När allt var klart o jag la på madrassen så upptäckte jag att vi hade köpt en 80 madrass när sängen är 90, såå irriterande! Så det kanske blir en tur till Ikea i morgon oxå o jag hoppas verkligen att vi får byta den fast förpackningen är bruten. Så i natt blev inte första natten i nya sängen för Vincent. Han får sova mellan mamma o pappa, vilket jag tror det kommer sluta med att han gör sen iaf :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi simmar med korpen på gamla lassarettet! Jätte skojjigt! I början tyckte jag att det var grymt jobbigt då jag inte kunde amma Lova i fred och det strulade så med amningen. När hon for runt och gjorde rackartyg för att hon visste att jag inte kunde göra nått när jag ammade höll jag på att ge upp. Men både hon, jag och Lova vande oss och tillslut slutade hon. Man kommer in i det. Det lättaste är ju om han somnar själv efter bok. Men idag tex så sövde jag Lova när Leah låg bredvid och läste tyst. Man hittar sina sätt! Det kommer gå kanon! så spännade, undrar så vem som gömmer sig där inne!

2010-09-04 @ 22:00:51
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja just de namnet har varit bestämt länge, så de va "tur" att det blev en tjej! haha!

Nej, nu är det verkligen inte långt kvar=) Längtar som en tok nu!

Jag såg att ni har flyttat, trivs ni bra?

Jag har gått ner på halvtid vilket är helt underbart!!

Sitter på kontor med bokföring bla så jag sitter väl så länge jag orkar=)

Är du kvar på eurosko?

Ha de gott, Kram!

2010-09-05 @ 11:08:27
URL: http://dellasmami.blogg.se/
Postat av: ida

KUl att det belv en sån säng. FÅr se den när vi kommer på onsdag. VI måste också till IKEA o köa en Odda till Hugo, så man kan ligga bredvid o söva, istället för på golvet :-)

kram

2010-09-06 @ 08:16:43
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja vi bor i Finspång, jobbar båda två här så det är smidigast så=) Vi ska flytta till hus till våren, det ska bli väldigt skönt;)

Ok, förstår att de börjar bli lite jobbigt att stå sådär mycket, men det är ju bara stå ut så länge de går. Det är ju faktiskt på ett sätt skönt att ha nåt att göra om dagarna så länge man orkar.

Ja sammandragningar har jag haft ett bra tag, men de börjar bli mer tydliga nu.

De gör ju inte ont eller så, men det är obehagligt.

Gick du över mycket med Vincent?

Jag räknar kallt med att få gå över endel.. Känns som det är så vanligt, men man vet ju aldrig=)

Kram!

2010-09-06 @ 10:39:40
URL: http://dellasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0