Fredag

Har precis kommit hem från jobbet, efter två heldagar i rad nu så är jag ledig hela helgen. Ska bli skönt, men vi har fortfarande lite jobb här hemma. Robban, Vincent o Henka åkte precis i väg för o köpa mat, restaurang Lindö är vårt nya ställe :) Till efterätt blir det havskräftor som Henka har med sig, lyx! 
Robban har fått upp projektorn o duken tar upp hela väggen i vardagsrummet, han är lycklig o jag kanske mindre, haha! Nästa gång vi flyttar så ska han få ha ett eget rum för sina leksaker :) Men jag ska inte klaga, den är rätt häftig o kolla på film på. I kväll ska vi se Avatar som jag inte har sett än, hoppas jag orkar hålla mej vaken bara.



 


Kommentarer
Postat av: pillan

kämpefint med projektor!! Den må vi bruke för å se film hos deg! Jättelätt me norska vaaaaaaaaaa:) haha!

2010-09-03 @ 21:38:43
URL: http://frokenramsten.se
Postat av: Robban

Du ser de e inte så illa me projjen allafall ;)

2010-09-04 @ 04:45:08
Postat av: pillan

nae de blev ingen resa. rätt skönt faktiskt.blir så mycket stress o göra allt i sista minuten jämt. Men du, angående bakgrunden. hade du en tillräckligt stor bild? jag kan inte högerklicka här o skicka en den länken ja hade så du får den på fb mailen.

2010-09-04 @ 11:07:55
URL: http://frokenramsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0