Upp o hoppa!

Jag känner att jag har blivit lite för slö nu när Robban har varit hemma, jag har mest suttit i soffan o bett honom hämta saker till mej o snäll som han är så har han gjort det :) Jag tog tag i plocka lite här hemma för nån dag sen o kännde att jag blev helt slut efteråt, fy va hemskt! Måste börja gå ut o gå lite mer, men det är ju så himla tråkigt väder nu o värre blir det, inte kul o börja mammaledigheten den här årstiden.
I går bakade jag bullar, höll på hela dagen kändes det som eftersom det hela tiden var annat som jag behövde göra i mellan. Men nu har vi bullar så det räcker hela vintern!

I går var Robban på föräldramöte på dagis o efteråt var han på jobbet en sväng så jag fick lägga Vincent själv för första gången. Charlie hade somnat i soffan så då tänkte jag passa på o lägga Vincent. Vi hann borsta tänderna, byta om till pyjamas o skulle precis lägga oss o läsa saga när han vaknade. Det blev lite krångligt o få plats alla i Vincents säng eftersom Charlie ville ha mat så vi flyttade in till vår säng. Jag satte mig brevid Vincent o gav Charlie mat o plötslite ville inte Vincent nåt, inte läsa, inte släcka lampan o inte sova o såg jätte sur ut. I bland så känns det som han är så arg på mej när Charlie är med, känns jätte jobbigt men vad ska jag göra!? Han somnade tillslut iaf.

I dag har jag varit på stan en stund o fikat med vänner. På eftermiddagen var Ida o Hugo här o hälsade på, Vincent o Hugo är så söta ihop o leker jätte bra. Charlie har varit på lite tråkigt humör i dag, mest velat äta o inte sovit så mycket. Men nu har han sovit i snart 4 tim så nu är det snart dags att han vaknar o äter för det börjar bli fullt i mjölkmaskinerna känner jag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja d är ju jätte konstigt för honom att måsta dela mamma helt plötsligt! Det går över och han lär sig leva med det..Leah var ju likadan.

2010-10-20 @ 21:24:20
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Mormor

Snart kommer snön, och då kommer mormor med mostrarna Julia och Emilia och rullar snögubbar i Lindö. KRAM KRAM

2010-10-21 @ 10:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0