Trött



Nu på morgonen har vi varit på efterkontroll på BB o allt var bra, skönt. Vincent hade både gulsot o blåsljud på hjärtat när han föddes så det blev några besök till sjukhuset efteråt.
Nu sover Charlie i babyskyddet, bästa stället o sova på tydligen. Jag borde ju oxå passa på o sova lite men har konstigt nog ingen lust trotts att det inte blivit många timmars sömn dom här nätterna. Det har blivit mycket amning på kvällarna o han verkar ha svårt o komma till ro. Han kan bara sova ordentligt om han får ligga på mitt bröst, så det har blivit en lite halv sittandes sovställning. Robban har sovit inne hos Vincent, bäst för alla tror jag.
 
Sova kan man göra när man är gammal, eller!? :)


Kommentarer
Postat av: pillan

Shit va söt han är! En riktig brudmagnet:) Ja hänger på jojje nån dag så ja får se han. hälsa Vincent!

2010-10-06 @ 11:53:19
URL: http://frokenramsten.se
Postat av: moster cathrine

meeeen guuud såå söööt jag dör* han ser helt olik ut här från när vincent var liten. mörkare i hyn tex. men mindre hår hehe.



kraam till Charlie

2010-10-06 @ 12:24:57
Postat av: Martina

Gud så söt han är grattis igen kommer säkerligen bli ett riktigt charmtroll;) grattis igen

2010-10-06 @ 14:12:22
URL: http://martinaladekrans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Shit va lik han är Vincent. På munnen o så.. Gulligt.

2010-10-06 @ 14:39:37
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0