Söndag

I dag var det dags för Robban o börja jobba igen efter o ha varit ledig i tre veckor o jag skulle vara själv med små killarna en hel dag. Det gick ju bättre än jag trott, men Charlie tar ju ganska mycket av min tid när han ska äta ofta o sen inte är nöjd, men Vincent är jätte duktig o leker mycket själv utan o tjata på mej. Jag lyckades få båda o somna samtidigt o fick själv vila lite o hann faktiskt laga o äta lite mat innan dom vaknade, men jag fick skynda mej :)
På eftermiddagen åkte vi ut till Svärtinge o Vincents stora idoler moster Julia o Emilia. Sorry Cathrine men du ligger nog på tredje plats :)

Nej nu ska jag nog passa på o sova nån timme innan lillkillen vaknar o vill ha mat.


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

hahaha va taskigt:P



men jag vet att det är sant buhuuuu

2010-10-26 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0