Soffläge

Sitter här i soffan med Charlie i knät, han är vaken som vanligt den här tiden men jag tycker att han borde sova :) Han har haft lite skrikperioder på kvällarna nu i några dagar, inget har hjälpt han har inte ens velat ha mat. Robban har precis åkt till jobbet o jag väntar bara på att han ska börja skrika nu, att Vincent ska vakna o det blir kaos. Som tur är så är Vincent inte så lätt väckt o vaknar oftast inte när Charlie skriker på nätterna, men det skulle ju vara typiskt nu när Robban inte är hemma. Jag gillar inte att han jobbar kvällar o nätter men det finns inte så mycket o göra åt det, bara o gilla läget.
I dag har jag varit på vårdcentralen igen då hostan o problemen med andningen kom tillbaka. Fick andas in mer ventoline o fick tabletter som jag ska ta, hoppas det räcker med det nu.
På eftermiddagen var vi hos Ida o Hugo o blev bjudna på god mat, tack för det!


Kommentarer
Postat av: sarah

vi har också skrikperioder på kvällarna. kan inte läsa av honom, men jag tror han sväljer lite för mkt luft när han äter..



Jobbigt med dig hosta!! Hur e de me pojkarna å deras förkylning då? stor kram!!

2010-11-04 @ 10:12:26
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0