I dag

På förmiddagen var jag o Charlie på sjukhuset på hörseltest, det gick bra inget fel på hörseln. Samtidigt ringde dom från dagis o sa att Vincent var jätte ledsen o tog sig för öronen, så det var bara o åka o hämta honom. Stackaren såg helt förstörd ut o sa att han hade ont i örat. Charlie hade tid på bvc så vi åkte direkt dit. Jag skulle ha tränat lite mer innan jag blev 2-barnsmamma, det är inte lätt o bära på en ledsen 2-åring o en 4 kilos bebis i en bilbarnstol!
När vi kom hem så fick Vincent lite alvedon o mat sen blev han lite lugnare. Jag tänkte att han ville sova lite eftersom han inte hann det på dagis men det ville han inte, i stället sprang han omkring här som en liten duracell kanin o jag började undra vad det var i alvedonet :)
Lite senare åkte jag i väg o klippte mej o när jag kom tillbaka för en liten stund sen så hade han somnat sittandes i soffan. Nu ligger han i sängen o har säkert somnat för natten, så vi får väl se hur tidigt han vaknar i morgon. Jag hoppas bara att han får sova hela natten utan o vakna o ha ont. 



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Stackars liten. Jag lider med barn som blir sjuka. Dom är för små för att förstå hur det är att få öroninflammation och så vidare. Hoppas han blir frisk snart.



Vi ses imorrn, kram

2010-11-05 @ 10:55:01
Postat av: moster cathrine

såååååå söötttt***

2010-11-05 @ 14:24:19
Postat av: Elin

Vilken utslagen lite pluttis, söt!

Ja, det där med förkylning är inget kul alls för de små..

Della har redan haft 3 st förkylningar, den 3:e var värst då hon knappt kund andas :( Vi gjorde nog av med 2 pkt saltlösning och flera pipetter med nezeril, nässugen fick vi även använda flitigt. Jobbigast är på natten när de ska ligga ner, då fick hon sova mellan oss där jag hade buffat upp med en kuddde under hennes huvud - ville ha kolla på henne och höra så det inte blev för tungt med andningen. På bvc sa sköterskan att man kan använda babysittern som tillfällig säng eftersom de ligger högre med huvudet i den.

Hoppas lille Charlie blir fri från sin förkylning snart och att magdropparna hjälper!



Det ska bli riktigt skönt att komma till värmen dock lite pirrigt hur det ska gå att ha med sig en bebis.. :) Men tar man det bara lungt och planerar med saker och så innan ska det nog gå bra!



Trevlig kväll! :) Kram!



2010-11-06 @ 19:10:10
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Är du hemma imorgon. Jag tänkte komma till dig runt 10 om du har tid. Mamma skulle köra mig innan hon åker till jobbet.

Kram Sandra

2010-11-07 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0