Beroende

Jag är så sugen på nåt gott på kvällarna, godis, choklad, läsk, ja allt som är onyttigt! Jag vet inte vad som har hänt jag har inte ätit mycket sånt förut, inte varje kväll i alla fall. Kan jag skylla på att jag ammar!? :)



Just nu har Robban o jag blivit beroende av kladdkakemuffins som jag har bakat. Dom är såå goda men jag får inte baka några fler nu! 
Skärpning!

Här får ni receptet så ni oxå kan bli beroende :)

 

125g smör
2 ägg
3 dl socker
6 msk kakao
2 1/2 dl mjöl
1 msk vaniljsocker
1 krm bakpulver

Smält smöret. Blanda alla torra ingredienser och rör sedan ner smöret. Blanda tillsist ner äggen. Klicka ner smeten i 12 st muffinsformar. Grädda i 175 c i ca 12 min.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, skyll på amningen! Det gör jag, jävlar vad sugen jag är jämt!

2010-11-18 @ 21:46:37
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen in i klubben...Jag har varit beroende nui snart 8 månader hahahha

2010-11-18 @ 22:01:28
Postat av: Linda F

Ja skyll på amningen, jag hade ju vaniljvisp och smulpaj som min grej när jag ammade. Nu är det bröd och massa smör ocg pasta som är min stora passion...och allt annat som är sött med..fy...kommer inte att bli kul att ta tag i vikten sen....Stackars er som har varit så förkylda då!!Hoppas ni är på bättringsvägen snart! Kram på er alla

2010-11-19 @ 09:38:15
URL: http://legnaoliver.blogspot.com
Postat av: Mormor

Nu blir jag också sugen, de ser jättegoda ut. Receptet då, kan du skriva det....Eller är det hemligt.... Kram till er.

2010-11-19 @ 11:53:11
Postat av: ida

Vilken fin bild ni kommer ha i tidningen imorgon :-)

Såg den redan nu på nt.se



kram

2010-11-19 @ 13:07:56
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: pillan

damn va gott! komemr de me såna till middagen ¨på måndag? Försnacks typ.

2010-11-19 @ 14:13:03
URL: http://frokenramsten.se
Postat av: Julia

Mumms de ser ju super goda ut kan inte du göra sånna åt oss så kan ja göra chokladbollar till dig ? :)

2010-11-20 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0