Sovmorgon...

Eftersom jag börjar kl 12 i dag o Robban är ledig så tänkte jag ta sovmorgon, men det blev inte riktigt så... Jag vaknar ju alltid när Vincent vaknar o eftersom Robban inte direkt hoppar upp ur sängen på morgonen så måste jag putta (läs slå) på honom några gången innan han vaknar till liv, sen är jag klar vaken. När dom gick upp skulle jag försöka o somna om men det gick ju inte! Vissa mornar är jag så trött o bara önskar att jag får ligga kvar en stund till, men nu när jag fick det så kan jag ändå inte sova, varför!? Som tur är så sover Vincent till ca kl 8 nu för tiden, i går vaknade vi inte förrens 8.50 o det är väl sovmorgon för mig nu för tiden. Det är svårt o väcka honom när han ska va på dagis kl 9, han börjar bli lika morgon trött som sin pappa.

I kväll ska vi till Manesa med jobbet o äta, jag längtar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0