Lördag



Nu ska jag sätta mej i soffan o äta den här goda! Jag ska inte kolla på melodifestivalen, tråkigt när inte Sverige är med ju.

Har jobbat i dag o när jag kom hem så gick Robban till jobbet. Vincent o jag har pysslat lite här hemma, rensat lite i hans rum. Jag har plockat i ordning på grejerna o han har stökat ner lika fort :) Nu har han äntligen somnat, efter att jag ett antal gånger fått gå in o plocka upp laban, nappen, täcket o kudden som han slängt ut. Han har börjat krångla igen när han ska sova o kan bli så ledsen o arg o vill absolut inte sova i sin säng. Men det är bara o hålla ut, förhoppningsvis vänder det snart.
Det känns som jag har varit så upptagen med jobb o annat nu några dagar så jag knappt hunnit träffa Vincent nåt, men i morgon är det Vincent o mamma dag hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0