Hallå!

Dagarna går o det finns inte alltid tid eller lust o sitta vid datorn, o så är jag så himla trött på kvällarna när jag har jobbat.
I dag är jag ledig o jag o Vincent var o handlade på förmiddagen, han var så duktig o satt still i kundvagnen hela tiden, annars är det ju roligare o springa omkring. Men som vanligt tog det lite längre tid än jag trodde så nu sover han, lite sent men jag ska väcka honom snart. Sen ska vi till Johanna o Lamin i hälsa på, det var länge sen nu. Johanna säger att Lamin har börjat skratta, så sött!
I går köpte vi äntligen en ny kamera. Den gamla funkade men Vincent har ju gjort nåt med den så det blir svart i hörnen, den nya får han INTE röra. Så nu ska jag fota massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0