Vi lever!

Så länge sen det var jag skrev nu då, dagarna bara går!

Nu har vi en liten sjuk kille här hemma igen, han har haft slemhosta några nätter så han har sovit dåligt o i går så hostade han nästan hela dagen o fick lite feber. I dag skulle ha gått på dagis men fick vara hemma, jag börjar jobba kl 1 o Robban har jobbat natt så jag ska försöka få Vincent o somna brevid honom innan jag går. I bland är det tur att vi jobbar om varanndra så vi slipper o vabba.

Så himla fint o soligt det är ute nu, hoppas det fortsätter så snön smälter bort snart för det är inget kul o gå ut nu när det bara är snö o is överallt.

Nu kom en liten mysunge o kröp upp i mitt knä, han vill gärna vara med o blogga :)               vbb    yhghjudhcnjhn n     nbvjfuudidififkic v. - _VV     


Kommentarer
Postat av: ida

Hej tjejen.

Hoppas allt e bra. Stackars lilla VIncent. Hoppas han piggnar till snart. Vill ni träffas på tisdag?



Kramar

2010-03-10 @ 19:55:45
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tur att ni kan göra som vi så man slipper vabba :) Det är lyx. Hoppas lillkillen kryar på sig snart! Hosta verkar vara något som går just nu. Om du vill kan du testa Bromhexidin (nu vet jag inte om stavningen blev rätt), man kan ge det från ett år och till natten tycker jag det är bra så att dom små kan sova lättare. Kram

2010-03-10 @ 20:06:27
URL: http://www.metrobloggen.se/lillahjartat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0