Smuts

Är det bara jag som aldrig vänjer mej vid att allt blir så smutsigt fort? Då tänker jag på barn såklart, sand, smuts o fläckar på kläder o skor. Man måste ju ha hur många ombyten som hellst om man inte ska behöva tvätta varannan dag, som är lite svårt när man inte har tvättmaskin i lägenheten.  Jag vet att jag är lite larvig... Smutsiga barn är ju glada barn! Haha!
Jag tänker på det i bland när föräldrar kommer in med sina barns skor på jobbet, dom säger att dom har haft dom en vecka men jag tycker mer att det ser ut som ett halvår då det är sand o lera överallt. Dom kan väl i alla fall tvätta av skon nån gång i bland! Jag torkar av Vincents sandaler som är fulla med sand varje dag, men det kanske bara är jag... :)



Dom här sandalerna fick Vincent i dag. Det är väl egentligen badsandaler, dom är helt i syntet material så är det bara o spola av dom om dom blir smutsiga. Super bra tycker jag!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ha ha ha Skönt att läsa att det finns fler som jag! Jag skulle ALDRIG kunna sätta på samma kläder på min son om han haft dem på dagis dagen innan. Han får duscha varje kväll efter dagis och skor och ytterkläder torkar jag av varje kväll. Det värsta jag vet är när man lämnar på dagis på morgonen och de andra ungarna, redan när de kommer, är skitiga och har frukosten i håret... Kommer aldrig hända här kan jag lova! =)

2010-06-06 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0