Helgen

I lördags jobbade både jag o Robban så Vincent var hos min farmor o farfar på svärtinge udde. Dom gick promenad o tittade på hästarna o fåren, lekte o Vincent fick vattna med slangen själv. Det var super kul, tur att jag hade packat ner extra kläder, haha!
Tack igen för att Vincent fick vara hos er medans vi jobbade!



(Farmors bilder)

I dag jobbade Robban hela dagen, synd för honom när det var så fint väder :) Vincent o jag gick ut till parken tidigt, sen en sväng förbi stan o vidare till svärmor i klockaretorpet. Det blev en lång promenad o Vincent passade på o sova lite i vagnen. Hela eftermiddagen har han busat med farmor o faster D, på vägen hem i bilen kunde han inte hålla ögonen öppna. 


Hjälper farmor hälla jord på blommorna.

Banan paus i hans lilla stol.

Tur att vi fick en sån fin dag när det tydligen ska bli tråkigt väder i veckan.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det ä så olika det där..en del säger att magen ser jätte str ut och andra tycker den är ganska liten :) När jag själv tittar ner på magen känns den ganska pluttig men när jag kollar i spegeln tycker jag att den ser stor ut ;)

Ja, det sägs ju att magen tar fart mycket fortare med 2:an! :) Tror inte bebisen behöver bli så stor även om magen är det.

Det känns verkligen i alla fall att man har mer tygd på kroppen, imorse vaknade jag att det inte ens gick att vrida sig.. Måste ha legat helt galet! Nu är et dock lite bättre då jag varit uppe en stund.

Kommer följa dig med på bloggen! :)



Önskar en bra start på den nya veckan! Kram

2010-06-07 @ 08:38:54
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0