Back in Sweden - Back to work

Nu är vi hemma efter en vecka i Norge hos mormor o alla andra släktingar där, lungt o skönt har det varit där som alltid. Vincent har älskat all uppmärksamhet, han har absolut inte velat gå o lägga sig på kvällarna :) Här hemma i lägenheten var det sjukt varmt när vi kom i går kväll, det har nog varit lite bättre väder här i Sverige har jag förstått. Grabbarna åkte i väg till stranden nu o själv ska jag snart till jobbet, två veckor kvar till tills jag ska ha semester igen. Hoppas vädret håller i sig tills dess!
Vår kusin från Norge o hennes kompis följde med oss hit i går, det är första gången dom är här. Innan jobbet ska jag visa dom till stan så dom kan få shoppa lite i storstaden! :)


Krabba som vi åt sista kvällen, såå gott (bara klorna)!


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

hehehe krabbklor är super gott!!!



idag har norskorna shoppat upp halva stan=)



hälsningar från oss!

2010-07-06 @ 18:15:33
Postat av: ida

Hej och välkomna hem :-) Vi måste träffas ngn dag snart :-)

Kram

2010-07-07 @ 09:18:20
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0