Lördag

I dag har jag o Vincent en hemmamysdag, vi ska bara vara hemma o mysa o busa! Nu sover han o jag tänkte laga lite pannkakor.

I går kväll när han badade så halkade han o rammlade rakt fram med huvudet ner i golvet, tusen tankar hann gå igenom mitt huvud innan jag lyfte på honom, jag trodde att blodet skulle spruta. Men han fick bara ett litet rött märke, han blev såklart jätte ledsen men det gick över ganska snabbt.

På dagis säger fröknarna att han är mycket mer självständig nu o springer omkring o leker med dom andra barnen i stället för o klänga på fröknarna hela tiden, det är jätte roligt o höra. En liten klätterapa tycker dom oxå att han är. När jag lämnade honom i går så ropade två tjejer, nu kommer Vincent o så kom dom fram o klappade honom på kinden, så söta o Vincent blev lite blyg :)



Hoppas ni har en lika mysig lördag som vi!


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

va skönt att han inte slog sig mer.. otäckt det där när de ramlar... kul att han trivs bättre på dagis.. fortsätt nu att mysa.. kram

2010-01-16 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0