1 Januari 2010

Första dagen på nya året blev en slödag. Vincent vaknade 9.20, då tvingade jag upp Robban o jag låg kvar i sängen ända tills kl 11.30, vilken lyx!
Vi firade nyårsafton i går här hemma med lite vänner o god mat. Vincent somnade tidigt eftersom han hade vägrat o sova på dagen o sov faktiskt bra hela kvällen trotts en lite hörge ljudnivå hemma än vanligt, men efter 12 slaget så vaknade han några gången o tyckte att det var dags för alla att gå hem...

Här kommer lite bilder!







I dag åkte familjen till farmor o farfar i Thailand, jag är bara liiite avundssjuk!

Nu kurrar magen, det blir sen middag i dag. Sen blir det dipp o grönsaker som blev över från i går, tur för mej att ingen ville ha :)


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

hahaha det såg ut som ni hade det roligt sen! leo ta av dig tofflorna=)



carro driker skumpa haha oj oj=)



2010-01-01 @ 21:55:04
Postat av: ida

Gott nytt år!



Snygg kofta, köpt var?

Kram

2010-01-02 @ 14:48:54
Postat av: Emma

Gott nytt år, undrar oxå var koftan är inköpt, så söt!!;)



Mvh Emma

2010-01-02 @ 22:29:30
Postat av: Carro

Koftan är från Cubus, köpten den på rean för 99 kr! :)

Vem Emma?

2010-01-03 @ 11:03:35
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Leo

Fan är det ingen som undrar vart min fluga är köpt? Så dåligt. haha

2010-01-03 @ 17:04:34
URL: http://www.leocallidus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0