Kräksjukan?

Vincent sov väldigt oroligt i natt o vände o vred på sej hela tiden, kl 5 så vaknade jag av att han spydde! Först så trodde jag att det berodde på att han kanske åt lite för mycket Ikea kex i går i bilen påväg hem, men senare spydde han upp vällingen han fick så nåt annat måste det ju va. Nu mår han bra, han har fått lite smörgås så vi får se om han får behålla det. Jag har tvättat o bytt lakan i sängen nu på förmiddagen, usch det är första gången han spyr så mycket stackaren. Vincent skulle egentligen till tandläkaren kl 10 i dag men den tiden fick vi ju avboka nu. Som tur är så skulle inte Vincent till dagis i dag, han ska va hemma o mysa med pappa hela dagen medans jag ska jobba.


Kommentarer
Postat av: johanna

Stackars Vincent!!!!!



Hoppas han blir bra snart...tur att det inte var jag som har smittat honnom iallafall...



Ge honom en stor kram från mig!

2010-02-11 @ 17:27:18
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0