Hej!

Charlie somnade för en stund sen o nu ligger han i sin säng, han ville inte somna tidigare. Jag borde väl oxå lägga mej nu men det här är ju min tid, även om det är sent. Charlie har faktiskt sovit ca fem timmar i sträck efter att han somnat för kvällen i några dagar nu, så jag hoppas att jag ska hinna sova nån timme ändå innan det är matdags.
Vi har en ganska missnöjd liten kille här hemma, det känns som om att det inte är många stunder på dagen som han är nöjd o glad. Han vill inte ligga själv utan man ska hellst bära på honom hela tiden, babysittern är kul i bland. Jag skyller på den här jäkla förkylningen som inte vill ge sig o hoppas att det blir bättre. Det tråkigaste är att han kräver så mycket tid o uppmärksammhet så att det inte blir så mycket över till storebror..

I dag har vi varit hos Johanna o Lamin o lekt, mys. Mer mys är planerat till helgen :) Nu blir det nattmackor!


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja mer mys på fredag :)

Tack för idag vännen!!!



Kramar!

2010-12-06 @ 23:06:32
URL: http://jojeslife.blogg.se/
Postat av: Elin

Hellu! :)Jag upplevde att Della vra precis likadan, inte jätte ledsen men små kinkig väldigt ofta.. Vändningen kom när hon var 2½-3 mån, då gick vart babysittern roligare och omgivningen så spänannde att hon helt enkelt glömde bort att vara gnällig ;)

Det var även då nätterna blev bättre oxå bättre!



Hoppas det går åt samma håll för er lille skrutt med! :)



Kramis!

2010-12-07 @ 00:54:33
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0