Sängjakt

I dag tog vi en tur till IKEA o tydligen alla andra oxå! Var så sugen på köttbullar men vem orkar stå i så lång kö, så det blev korv med bröd o pizza i stället.
Nu är det dags för Vincent o få en ny säng när han blir 2 år o ska bli storebror, men jag förstår inte hur vi ska få honom o ligga kvar :)


LEKSVIK Utdragbar sängstomme med ribbotten  Min. längd: 138 cm Max. längd: 208 cm Bredd: 90 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 80 cm
Den här sängen tycker jag verkar mysig, den är lite bredare än dom andra o det är ju bra att den är utdragbar. Men jag gillar inte färgen, måla den vit kanske!?

KRITTER Sängstomme med ribbotten vit Längd: 165 cm Bredd: 75 cm Höjd: 67 cm Madrasslängd: 160 cm Madrassbredd: 70 cm
Annars kanske det blir den här...
Beslutsångest som vanligt!

(Vincent önskar sig pengar till sin nya säng i födelsedagspresent:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej du!! Vi är inne på exakt samma bana.... Har tittat på den vita, tror det blir den vita faktiskt! Hoppas att ni har det bra! Kram på er!

2010-08-05 @ 22:00:43
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0