Fredag

I natt åkte vi för tredje gången upp till sjukhuset o barnjourmattagningen för att Vincent hade problem med andningen, han fick andas ventoline igen o efter det så blev han bättre som tur var annars hade vi fått stanna kvar över natten. Den här gången fick vi träffa en jätte bra läkare som ordnade så vi fick en tid i dag på morgonen så vi fick komma upp o göra tester för ägg o pälsdjursallergi, han var inte allergisk mot nått som tur var. Det är ju troligtvis förkylningsastma han har eftersom han fick det nu när han blev snorig så nu har vi fått en egen grej o ha hemma som han ska andas i när han får besvär, så vi slipper o åka upp till sjukhuset varje gång. Vår lilla prins!

I går efter jobbet så åkte jag med syrran till Hageby centrum för o kolla hur det såg ut, det var väl inget speciellt egentligen bara samma butiker som redan finns överallt. Men jag shoppade lite till mej själv för en gångs skull, svårt o inte göra det när jag hade shopping proffset syrran med mej :)

Snart blir det tacos för andra fredagen i rad, Robban är i väg o handlar o jag hoppas inte han glömmer min ostsås för den är ju ett måste till tacosen. Sen blir det lite fredagslyx med hummer som Henka har med sig, mums!


Kommentarer
Postat av: Marita oldermor

Så tråkigt med Vincents andnings besvär, min första tanke är ju naturligtvis katterna, men det har du tydligen fått svar på.

Vilken lyx med hummer, ha en trevlig kväll.

2010-04-23 @ 21:50:20
Postat av: pillan

satan i gatan! Den där hummern såg god ut.

2010-04-24 @ 12:06:30
URL: http://pernillaramsten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0