Torsdag

I dag har Vincent o jag träffat Sandra o Leonel på stan, vi tog en fika o gick lite i affärer. Jag hittade ett par ute byxor till Vincent så nu har han nog allt han behöver till dagis.
Det är lite roligt att jag o Sandra har fått barn nästan samtidigt, vi har ju ändå kännt varandra sen vi var 6 år.


Sandra o Leonel

Vincent var så trött men vägrade ligga ner i vagnen, helt plötsligt så somnar han sittandes/hängandes såhär. Lilla sötnosen!

Sen gick jag förbi jobbet o hämtade två par skor till Vincent som jag lagt undan, hur söta som hellst!


Nu måste jag städa lite innan jag lägger mig, det ser ut som kriget här hemma varje kväll.
I morgon går vi till öppna förskolan med Linda o Oliver, jag har kommit på att jag måste vänja Vincent vid massa barn nu innan dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0