Tidig morgon

Bara för att jag sa att Vincent sover längre på morgonen nu så har han såklart börjat o vakna tidigare igen, i morse 6.30. Han har oxå vaknat på kvällarna några gånger o varit jätte ledsen o haft svårt o somna om, det är väl en sån där period igen som går över snart hoppas jag.



I går fick jag äntligen ordning lite på Vincents rum o flyttade in alla leksaker dit. Skönt o få bort dom från vardagsrummet där dom varit hela tiden, det känns som ett nytt rum nu. Mattan måste dock bort säger Robban, det var sista gången han damsög den i går sa han :) Jag visste ju att det inte var så smart att köpa en svart matta eftersom katterna lägger sej där o lämnar efter sej massa hår, men den var ju så fin! Vart kan man köpa en fin matta till barnrummet då!?

Nu ska vi snart äta frukost.


Kommentarer
Postat av: ida och Hugo

Blev ju jättefint rummet...synd bara på mattan, för den är väldigt fin. Ha de bra så hörs vi, kram

2009-09-15 @ 10:02:12
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Moster Cathrine

Vad fint det blev, Vincents egna rum=)



2009-09-15 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0