Tisdag

I dag har vi hunnit med Ikea en sväng nu på förmiddagen o vi lyckades faktiskt  bara handla det vi skulle, en stekpanna o en lampa till köket. Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen, men vi går nog ut en stund till parken sen. I dag känns det att det är höst, riktigt kallt o blåsigt ute.


Jag färgade håret i fredags efter att jag klippt mej, det syns inte på bilden men det är ganska rött. Fick hem den här mysiga polotröjan som jag beställt från H&M, passar perfekt i dag.

Snart måste vi fixa till Vincents hår oxå, Robban tycker att det är lite för långt på sidorna men jag tycker att det är gulligt. Men i dag vet jag inte vad som har hänt!


Kommentarer
Postat av: Moster Cathrine

va snyggt de blev sis=) riktigt hett hehehe syns visste

2009-09-29 @ 15:36:56
Postat av: farmor o svärmor

Min lilla trollunge är ju underbart söt.han passar i alla frisyrer.men du blev söt du ochså carro

2009-09-30 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0