Äta själv

Nu ett tag har vi låtit Vincent äta själv efter att han vägrade äta när vi skulle mata honom. Det är ju såklart mycket roligare o få hålla skeden själv o äta. Det har faktiskt gått bra o han får in en del mat i munnen o resten hamnar i knät o på golvet :)  Jag har kommit över min skräck för kladd lite nu eller jag har blivit tvungen till det! Han har bara ätit den maten vi äter o det har gått jätte bra, inga mer barnmatsburkar här inte. 
När han får in en sked med mat i munnen så säger jag bravo o klappar händerna o då lägger han ner skeden o klappar händerna han oxå, sötons!




Duktig kille!


Kommentarer
Postat av: virre

vad kul och härligt..duktig kille..bra med uppskattningen oxå och underbart att höra hans respons...de är underbara våra små..kram

2009-09-27 @ 21:06:26
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Ida o Hugo

Vad duktig han är och vilken fin fotobok, den åste jag få kolla i. Ja, vi måste ses snart. Har du ngt att göra imorn tisadg eller ons? För visst är de nu på torsdag han börjar på dagis?

Kram

2009-09-28 @ 20:01:01
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0