Tradera

Jag hittade faktiskt en overall till Vincent på Tradera som jag lade bud på o vann, en blå overall från po.p i stl 86! Den är ju begagnad men det stod att den är i jätte fint skick så det hoppas jag verkligen att den är, annars köper jag gärna inte begagnat. Men po.p overallerna kostar ju 1000 kr nya o som dom själva säger så är det så bra kvallite på kläderna så dom ska kunna användas av fler än ett barn, så då är det ju perfekt o kunna köpa begagnat till halva priset! Jag försöker intala mej själv att jag har gjort ett bra köp o att jag inte ska störa mej på att den är begagnad, haha!
Jag har lagt ut den po.p overallen jag hade köpt på Tradera o jag hoppas jag ska få minst lika mycket för den så det går jämt ut.  Det är ju sååå spännande o sälja, jag är inne flera gånger om dagen o tittar om det är nån som har lagt nåt nytt bud. Nu ligger högsta budet på 320 kr o den går ut på onsdag kväll, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Sarah

hej gumman!

köp en reima eller en didrikson overall i stället. Minst lika bra om inte bättre....tycker bara att blixtlåsen går sönder på po.p's jackor och overaller. Just till våra små så e dom kläderna super =) Lycka till, det bir bra vad det än blir. Kram.

2009-10-05 @ 21:13:23
URL: http://lillegrodans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jag hoppas verkligen också susan! =)



Hoppas overallen är fin! Perfekt köp om den är i bra skick, men somsagt, man är ju orolig innan man fått se den.

Men den är säkert jätte fin.

2009-10-06 @ 20:18:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0