Torsdag (Inskolning dag 4)

I dag på förskolan fick jag gå in en stund o lämna Vincent ute på gården med fröknarna o barnen o det gick ju bra, tråkigt för mej o sitta själv där inne bara :) I morgon ska vi äta lunch där.
På eftermiddagen åkte vi ut till Svärtinge o bakade muffins med alla systrar/mostrar, dumle muffins vart det!


Vincent ville baka en egen kaka

Mina söta systrar

Sen lämnade jag av Vincent hemma hos sin pappa o åkte o träffade vänner på Meze. Mysigt ställe med jätte god mat o till o med magdansare, haha! Nu är jag såå mätt o ska mysa lite i soffan med mannen (som det är så synd om för han är förkyld:) innan sängen.

Förresten så fick jag 660 kr för overallen, bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! vad skönt att det går bra för er på förskolan! snart är det Olivers tur..det är lite skräckblandad förtjusning. Skönt för honom (och för mig) att få komma iväg och träffa lite folk, men läskigt att jag verkligen ska lämna över ansvaret till någon annan helt och fullt! hoppas det går bra för oss med! kram

2009-10-09 @ 10:39:00
URL: http://legnaoliver.blogspot.com
Postat av: julia

jag det var kul och baka och goda vart dom :P xd<3

2009-10-10 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0