Onsdag

I morse var det -1 grader ute, kalllt! Vincent fick inviga sin nya overall o jag min nya vinter jacka.
I går på förskolan var ju första gången han skulle sova där o han sov i 20 minuter, han som brukar sova ca 2 tim hemma. Han ville inte sova när vi kom hem så det blev en tidig kväll o därför en tidig morgon i morse. Men i dag när jag kom för o hämta honom så sov han fortfarande, han låg ensam kvar på den lilla madrassen så sött men vaknade när jag kom in. Då hade han sovit i två timmar, duktiga killen.

Nu sover Vincent, maten är i ugnen o jag har fixat lite dipp o grönsaker till Greys anatomy, mums!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haloj! ja jag funderar på att inviga olivers overall i morgon, inte för att jag är ett dugg sugen på att vara ute just nu, men man måste nästan för att inte deppa ihjäl helt här inne... Vi ses gärna på tisdag, vi kan väl messas på måndag eller nåt så får vi bestämma mer vad vi kan hitta på!! ha det bra så länge!! kram kram

2009-10-14 @ 20:09:15
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0