Måndag

Kl 12 hämtade jag Vincent på förskolan o nu sover han. Jag lämnade honom kl 9 o trodde att jag skulle va med en liten stund men dom tyckte att vi skulle säga hej då direkt, så jag fick gå hem utan min bebis o det kändes lite konstigt. Jag kommer lämna honom där nu hela veckan, vad ska jag göra då som inte börjar jobba förrens nästa vecka? Jag är inte van o vara själv! Jag åkte iaf till Micaela o åt frukost med nybakat bröd, det var mysigt.
Det hade gått jätte bra på förskolan. En liten tjej hade sagt att hon tyckte att Vincent hade så mjuka kinder o att han var såå söt, han kommer bli poppis bland tjejerna min lilla flörtis!
Nu ska jag laga lite lunch för snart kommer Ida o Hugo o hälsar på.


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

härligt att det gick så bra...

2009-10-12 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0