Tisdag

I kväll när jag kom hem från jobbet sov Vincent redan så jag kröp ner brevid honom i sängen en stund o pussade på honom, min underbaraste son. Den bästa stunden på dagen är när jag kommer hem från jobbet o han kommer springandes mot mej o ropar mammamamma!!

I går när Vincent kom hem från dagis var hans overall jätte skitig, precis som han suttit i en lerpöl o lekt. Visst förstår jag att han blir lite skitig när han är ute, men jag kan ju inte tvätta overallen efter varje gång han varit ute o lekt på dagis! Nu har jag bestämmt mej för o köpa fodrade regnkläder som är mycket lättare o torka av, perfekt när det är regningt o blaskigt ute som det är för det mesta den här årstiden. Undra varför jag inte tänkte på det från början, overallen får han ha när det är snö o inte blask.
Annars har Vincent det jätte bra på dagis, fröknarna säger att han har så roligt o springer runt o leker med dom andra barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0