Ledig dag

Dagen började tidigt,  kl 6.30 vaknade Vincent. Vi låg kvar en stund men sen var det bara o gå upp, tänk om han kunde sova till 9 nån dag då skulle jag bli glad.

Senare på morgonen skjutsade jag min kära vän Micaela till flygplatsen, planet gick till Bangkok o kommer hem om 4 veckor!
På förmiddagen kom min farmor hit. Jag hjälpte henne o fixa en blogg som hon ska skriva i nu när dom åker till sitt hus i Thailand över vintern, så vi som är kvar här hemma i kalla Sverige kan se hur dom har det. Så nu ska hon bara lära sig hur allt funkar, jag tror säkert att hon sitter hemma framför datorn nu :)
På eftermiddagen fick vi besök av Sandra o Leonel. Lilla Leonel har hunnit bli 5 månader, så fort det går.


Vincent, jag o Lenoel.

Vincent var så trött så han la mysfilten över huvudet o somnade såhär brevid mej i soffan nyss, jag ville inte väcka honom bara för o ge honom välling så jag bar in honom till sin säng. Tänk om det vore så lätt o somna varje kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0