I går

I går åkte vi till Busfabriken en stund på förmiddagen, sist vi var där så kunde Vincent varken krypa eller gå så den här gången var det mycket roligare. Men den som tyckte det var roligast var pappa Robban som aldrig hade vari där, nu tycker han att vi ska åka dit en gång i veckan! Haha!



Sen åkte vi hem o vilade o sen fick vi lite besök av nära o kära som ville fira min födelsedag :) Jag hade bakat en super god blåbärscheesecake som jag bjöd på, receptet kommer sen.

Det var ju första advent i går oxå, men när jag skulle ta fram adventsljustakarna till fönstrena i går så hittar jag dom inte! Jag kommer ju självklart inte ihåg vart jag la dom förra året men jag har letat igenom våra tre förråd o jag hittar dom inte, blir galen! Jag fick ju nya fina av min moster förra året :( Vi ska ju till Ullared om en vecka så jag får väl köpa nya där, men nån stanns ska dom ju vara det är bara så att vi har för mycket skit i förråden så dom ligger säkert längst ner under allt.

I går när jag hade borstat tänderna på Vincent o skulle skölja av tandborsten så stod Vincent vid toan o öppnade o stängde locket o i stället för o lägga ner tandborsten i lådan så vänder jag mej om o slänger ner den i toan! Hur tänkte jag där, haha! Den hamnade så långt ner så vi fick inte tag i den så det var bara o spola o hoppas på det bästa o än har vi inte fått stopp i toan...

Just nu står Vincent o hoppar o skriker i sin säng o jag undrar hur länge jag ska orka i dag när jag är själv hemma oxå. Jäkla unge som inte kan somna i sin egen säng! :)

Tack snäll ni för alla fina gratulationer!


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅ dina ljusstakar kanske ligger där mina julgardiner och tomtar är för dom är ju med spårlöst borta! nån som försöker sno julen för oss kanske?? puss o kram

2009-12-01 @ 09:44:07
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0