God natt

Jag har blivit bortskämd med o inte jobba så långa dagar nu, så måndagar när jag jobbar hela dagen så blir jag så trött. Det hjälper ju inte att det är jätte lungt, jag trodde att jag skulle somna där ett tag ;)

Nu ska jag lägga mej i sängen o läsa...

den tredje boken i Twilight serien om Edward o Bellas omöjliga kärlek.

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."

Hur larvigt låter det inte då? Men jag har blivit beroende, såå spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0