Fredag

I dag har Robban varit hemma med Vincent, jag tycker att han har blivit värre i ögonen nu. Har han inte blivit bätte på måndag så får vi väl gå till vårdcentralen med honom o få nån salva, för den recept fria som finns på apoteket är tydligen slut. När jag kom hem från jobbet så gick vi ut till parken en stund tills det blev mörkt o nu har jag precis lagt honom, han var så trött.



I kväll blir det Idol hemma hos Johanna, hennes man har lovat o laga mat till oss. Hon slutar jobba kl 20, så jag ska åka ut till Ingelsta sen o hjälpa henne få ut alla kunder ur butiken tills dess så vi snabbt kan åka hem så vi inte missar så mycket på Idol :)
Sen ska jag jobba hela hegen. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0