Torsdag

Det var jätte fint väder i dag ju, hoppas det fortsätter.
Jag o Vincent gick in till stan när det öppnade o mötte syrran. Så jobbigt att jag har en så shopping galen syrra som drar med mej i alla butiker o hittar fina kläder, sluta med det nu!! :)
Sen var vi o hälsade på Johanna o Ibrahim i deras nya lägenhet. Det kommer säkert bli jätte mysigt när dom har målat o fixat. Men just nu så hade dom lite färg kris, den fina bruna färgen som dom skulle måla i vardagsrummet visade sig vara bajs brun haha!

Nu har min man gått till jobbet o jag tänkte gå o lägga mej nu, lite tidigt för en gångs skull :)


Kommentarer
Postat av: Moster Cathrine

hahahaha tyst carro, du em likadan erkänn nu:P

2009-05-22 @ 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0