Måndag

Nu är jag så himla trött, har tränat. Det gäller o passa på nu för i sommar kommer man väl inte vilja ta sig dit.
På dagen träffade vi Ida o Hugo, vi hade tänkt o fika på färgagården men det var inte så kul i regnet så det får bli en annan gång. Vi träffades på stan o åt lunch i stället. En liten runda i affärerna efteråt blev det såklart o det blev lite shopping i dag oxå, nu är jag nöjd ett tag.
Nu ska jag sälja paraplyvagnen som vi köpte till Turkiet resan, har lagt ut annons på blocket. Om jag får den såld så ska jag köpa en likadan fast svart. Allt ska va svart, jag vet jag är lite knäpp :)

Nu kollar vi på X-men, får se om den är nåt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0