Hej på er!

I dag har jag o Vincent haft en mysig dag hemma hos mormor o morfar. Vincent har varit gnällig till o från o äta det villa han inte. Han får i sig små portioner av allt men inget är kul, inte ens frukt purè o banan. Jag förstår ju att det har med tänderna att göra. Jag tror att han är dö hungrig hela tiden, det skulle jag bli om jag inte åt nåt. Men jag har blivit tillsagd att han svälter nog inte, han har ju lite o ta av :) Men en mammas jobb är väl o oroa sig!?

Jag skulle precis gå o ta dom sista två choklad bitarna i kylskåpet som jag sparade sen i går. Tror du inte att dom är borta då, dom har min glupska man ätit upp!! Tur för honom att han är på jobbet annars...

I går var Johanna (gudmor) här o hälsade på. Vincent fick låna hennes sjal :)

Vilken myspojke, haha! Jag hade nån konstig inställning på kameran så han ser helt gul ut i ansiktet.

Det är bäst o börja knyta skosnören i tid så man kan få sommar jobb hos morfar sen :)



Kommentarer
Postat av: Leo

Hahah, vilken klockren bild den i mitten!! Så jäkla rolig.

2009-05-11 @ 09:46:54
URL: http://www.leocallidus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0