Fest!

Helgen har gått i ett.
På lördagen fixade vi en överraskningsfest för Simon. Han kanske inte blev jätte överraskad :) men det var trevligt. Mycket god mat!
Vincent var hos  farmor o faster. Det var första gången vi lämnade i väg honom över natten. Men jag var inte ett dugg orolig för han är ju så snäll vår pojke. Han hade somnat 20.30 på kvällen o sovit till 8 på morgonen. Han vaknar aldrig så sent hemma, fuskigt!
Jag saknade honom faktiskt när vi gick o la oss på natten, men det var himla skönt o ligga o slöa i sängen tills 11.30 :)

I dag har vi varit på 1 års kalas.
Tänk snart är det Vincents tur o fylla 1 år!

Nu är Robban iväg o kollar om våran bil går o starta. Den ville inte starta i går när Robban skulle köra ut från Mc Driven på Mc Donalds, typiskt. Hoppas hoppas att det inte är nåt allvarligt fel. Man märker ju nu hur beroende man är av bil.

Jag tror att första tanden är påväg upp nu! Man kan nästan se att det är en tand under tandköttet, den ska bara komma upp oxå. Så jag blir inte förvånad om han kommer va lite gnällg nu.

Lite fest bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0