Turkiet!!

Jag o Vincent åker med min farmor till Turkiet på söndag!!
Det blev bestämmt i går, jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Farmor ville gärna åka men hade ingen o åka med o jag o Vincent är ju lediga, så farfar är snäll o betalar resan så vi kan följa med.
Jag har aldrig varit i Turkiet så det blr spännande.

Det är kaos i mitt huvud just nu, mycket o planera o lite tid. Är det nån som flygit med en snart 8 månades bebis o har nåt tips så är jag glad för det?!

Nu har vi varit på Skavsta flygplats o fixat pass åt Vincent. Eftersom det är så lite tid kvar så fick vi ta ett tillfälligt pass, 980 kr men då är det ju det enda vi betalar för resan + fickpengar.

Nu ska jag snart i väg o kolla om jag kan hitta några kortärmade bodysar o kort byxor, keps, parasoll till vagnen o säkert mycket mer, det är ju iaf ca 17 grader i Turkiet nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEN!!! vad kul!!! hoppas ni får toppen toppen TOPPEN!!!! Lova att höra av er när ni kommer hem så jag får veta hur det varit! så häftigt!!! Många kramar på er

2009-03-25 @ 22:13:57
Postat av: Carro

Tack, men vem ska jag höra av mej till? :)

2009-03-26 @ 06:59:32
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Åsa

Guuud va avis jag blev nu, vill me till varmare bräddgrader. Det kommer säkert gå jättebra att flyga med lilla skrutten, känner folk som flugit till Thailand med 6månaders. Verkar som du säger lite konstigt att ni inte ens blivit informerade om sprutan men de kanske tänker att det inte är så många som vill lägga så mkt pengar. Jag är glad att vå får den, jag var öronbarn när jag var liten så det kan ju bli så att L också blir de. Hoppas ni hittar lite fina kläder åt lillpojken till resan :) Kramar

2009-03-26 @ 09:37:11
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad kul =) Hoppas ni får det bra på resan !. Jag har hört att man kan ge lite näsdroppar innan man ska lyfta med flygplanet och landa , så det inte blir lock för öronen :)

Här har vi fortfarande sjukstuga , så blir liite avundsjuk på er o få åka till solen hihhi

Ha d så braa kram

2009-03-26 @ 16:26:28
URL: http://karinss.blogg.se/
Postat av: Martina

Gud va kul!!! Vi flög till Teneriffa med Lucas när han var 7,5 mån vet ju inte om du ammar fortfarande men Lucas fick nezeril näsdroppar innan vi gick på planet o sen så fick han ha nappen under lyft o landning o sen när vi kom upp amma jag o det verka som att han slapp ont i öronen som de lätt kan få...Tänk på att köpa en sån UV dräkt till honom oxå finns jätte bra från sunmate på babyproffsen:) ha det så mysigt

2009-03-26 @ 19:27:14
URL: http://martina-lucas.blogspot.com
Postat av: Carro

Martina tack för tipset, jag får nog ta o köpa lite näsdroppar!

Förresten så gårdet inte att kommentera på din blogg. Du måste nog ändra på inställningar, Johanna fick göra det.

2009-03-26 @ 21:25:42
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Linda och Oliver

Det var jag som skrev det första, det var mig du skulle höra av dig till ;)

Kram

2009-03-26 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0