Min SÖTNOS!

Så himla skönt det var o träna, jätte bra pass. Får se om jag kommer upp ur sängen i morgon, jag kommer nog o ha träningsvärk i hela kroppen.

Nu har jag kollat på Spårlöst o gråtit lite när dom hittade sin syster. Nu är det Project runway, sen sängen.

Vincent har varit så duktig nu o sovit hela natten utan o behöva nappen, så då har jag kunnat sova hela natten. Förut har han vaknat nån gång per natt men om han fått nappen så har han somnat om, men det har ju gjort att jag inte kunnat sova ordentligt. Så himla skönt att han sover så bra från 7-7, oftast.
Jag springer in o kollar till honom flera gången på kvällen, han är så söt så jag vill bara ta upp honom o pussa på honom. Han är världens gosigaste kille!! Får väl passa på för jag tror inte att han vill gosa med mamma sen när han är 15.


Kommentarer
Postat av: ÅLDERMOR

vilken jätte gullig badkille.. han är ett riktigt litet scharmtroll

puss,puss.....

2009-03-10 @ 17:39:53
Postat av: Martina

gu så söt han är:)

2009-03-10 @ 20:14:32
URL: http://martina-lucas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0