Student o skolavslutning

Det blev ju jätte bra väder i torsdags, men på kusinens skola hade dom räknat med regn så vi fick trängas inne i värmekyrkan o det var inte det lättast o komma in där med vagnen. Sen vart det massor med god mat o tårta.
I går var vi på mina små systrars skolavslutning  i spöregnet o efter blev det tårta, ingen mer tårta på ett tag nu alltså :) Sen åkte vi till stan o dom fick välja en varsin avslutnings pressent, Vincent fick oxå lite nytt.
Vi var på stan en sväng innan studenten i torsdags o var inne på Polarn o Pyret, dom hade rea så det blev lite nytt till Vincent där oxå. Nu har han kläder så det räcker o blir över, jag med för den delen så nu är det köpstopp ett tag. Ni ska få se alla nya kläder sen.
Jag kom på att jag inte har tagit  några bilder dom här dagarna, va tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0